Skip to main content
pcb De Wegwijzer

pcb De Wegwijzer

Krimpen aan den IJssel

pcb De Wegwijzer

pcb De Wegwijzer

Krimpen aan den IJssel

pcb De Wegwijzer

pcb De Wegwijzer

Krimpen aan den IJssel

Even voorstellen

Jeroen Slingerland
Jeroen Slingerland

Mijn naam is Jeroen Slingerland, geboren en getogen in Lekkerkerk en al weer sinds 2001 woonachtig in Krimpen aan den IJssel. Ik ben 43 jaar, getrouwd met Judith en samen hebben we drie zoontjes die het erg naar hun zin hebben op De Wegwijzer. Joep (9) gaat naar groep 6, Thom (6) naar groep 3 en Stijn (4) is sinds november gestart in groep 1/2. Ik ben nieuwbouw makelaar van beroep en zet bij mij in mijn vrije tijd graag in voor onder meer onze mooie school. Heb je 
vragen en/of opmerkingen, bel/mail gerust of spreek mij aan op het schoolplein!

Niet alleen.

Uiteraard lukt dit niet alleen. Samen met de leerkracht Geertje de Keijzer en ouder Bart Russeler zetten we ons als MR ook dit jaar in voor de Wegwijzer. Ook u kunt bijdragen. Heeft u vragen, ziet u mogelijkheden of kansen voor onze school? Kunnen zaken anders of misschien beter? Laat het ons weten via infomr@dewegwijzerkrimpen.nl.

Bart Russeler
Bart Russeler

Mijn naam is Bart Ruseler, Als vader van 3 kinderen op de Wegwijzer, Esmee (2015), Tessa (2015) en Bas (2017) ben ik samen met mijn vrouw Lenneke (OR-lid) erg betrokken bij het wel en wee op school. Sinds begin 2023 maak ik onderdeel uit van de MR om middels die weg een steentje bij te dragen aan de aan de kwaliteit van de school. Vanuit de MR proberen wij in teamverband mee te denken, niet alleen op onderwijsniveau, maar ook bij de totstandkoming van beleidszaken.

Geertje de Keijzer
Geertje de Keijzer

Mijn naam is Geertje de Keijzer

Ik ben al 18 jaar werkzaam op de Wegwijzer. Op dit moment sta ik voor groep 8. In de jaren hiervoor heb ik aan verschillende groepen (groep 5 tot en met groep 8) lesgegeven.
Samen met mijn collega Rijna van der Bent zit ik namens het team in de MR.
Ik vind het fijn om met ouders in overleg te gaan over wat er speelt in en rond de school en met hen na te denken over belangrijke zaken die de school, de kinderen, de ouders en het team aangaan.